fredag 31. august 2012

Velkommen til Minisalongen!

 
 
Hei! Jeg bestemte meg for å lage en egen negleblogg, da bestillingene på manikyr og støp bare blir flere og flere. Derfor vil alt av informasjon og priser ligge her, og man kan også gjerne bestille time over bloggen eller mail.
 
Jeg driver fra før bloggen MakeMeUp, så alle innlegg jeg har der om negler vil bli flyttet hit. Dermed blir det en blogg for makeup, styling osv. og en helt egen for negler og manikyr.
 
Det er jo egentlig makeup og styling jeg holder mest på med, men dette er jo gjerne bare til spesielle anledninger. Negler, ja det vil vi ha når som helst, så det er det jeg har flest bestillinger på.
 
I denne bloggen vil jeg legge ut alt som har med negler å gjøre, og alle mine tjenester.
Jeg vil også legge ut tips og råd, og selvfølgelig bilder av negler jeg har laget. Både kundebilder, og bilder av ideer på design og dekor.
 
Bor du i nærheten av meg eller ønsker negler, er du hjertelig velkommen til å bestille time.
Det kan gjøres over mail, og jeg vil bekrefte dato og tidspunkt så raskt som mulig.
 
Alle elsker negler, og alle vil ha pene negler og hender. Det er ikke så rart, da hendene på en måte er vårt visittkort:-)
 
Følg med videre hvis du liker negler og stæsj! :-)
 
Klem fra Liv


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...