søndag 10. mars 2013

Negler med rosa Gelish!

Nyhet!
Sånn ser mine egne negler ut nå, med rosa gelélakk.
 
Hvis du er lei av at neglelakken skaler av, får hakk og mister glansen etter bare noen få dager, så skal du prøve gelelakk! Den holder seg like fin i opptil 3 uker!
 
Jeg har akkurat fått det inn til Minisalongen, og jeg syns det er helt genialt. Jeg har kun fargen du ser på bildet enda, men det kommer flere farger inn fortløpende.
Jeg valgte å ta inn en diskret og klassisk farge først. Det kan være lurt å velge en nøytral farge, da du skal gå med samme farge lenge av gangen.
 
Dette er en gelébasert neglelakk som påføres som en vanlig lakk men sitter som en gelé, og herdes i LED- eller UV lampe. Den holder seg like fin og blank i ca 3 uker, og kan ikke fjernes med vanlig neglelakk, men med en geléremover.
 
For disse neglene er prisen 350 kr, og inkluderer minimanikyr, = stell av neglebånd, form- og filing av neglene + fuktighetsgivende olje til slutt.
 
Bestill time for Gelishnegler HER!
PS! Det er veldig få ledige dager igjen i mars, så fort deg og reserver timen din.
I april er det fortsatt mye ledig! :-)
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...