tirsdag 16. april 2013

Negledekorering med Gelish

Nå er jeg sause forkjøla og hjemme fra jobb, og hva passer vel bedre da, enn å lakkere neglene sine. Det er jammen ikke mye mer man orker, med hostekramper og feber.. Jeg lurer på når jeg skal bli skikkelig frisk jeg, det hadde vært deilig!

 
Dette designet er inspirert av negledekor som jeg har funnet på nettet, men jeg har brukt Gelish på frihånd. Gelish sitter skikkelig lenge, gjerne 3 uker eller mer.
Det er kjedelig å lage dekorering på neglene som tar lang tid, og så har du hakk i neglene før kvelden er over. Ikke noe gøy, derfor brukte jeg Gelish. Med den får du ikke en eneste ripe i lakken :-)
 
Pris for disse neglene: 550 kr.
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
Ved å LIKE og DELE Minisalongen på facebook, er du med i trekningen om 2 stk gavekort på negler når siden når 200 likes! Siden har nå 189 likere, så vi er like ved! Så bli med! :-)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...