mandag 29. april 2013

Vinnere av gavekort!

Hurra hurra! Takket være alle dere som har likt og delt Minisalongen på Facebook, så har siden nådd 200 likes. Helt suverent synes jeg! Tusen hjertelig takk, alle sammen! :-)

Da er det gøy å gjøre noe tilbake, så jeg har nå trukket ut to vinnere som får hvert sitt gavekort på negler av meg. Dere velger selv hva slags type negler dere vil ha, enten det er støp eller gelelakk :-)

Fortsett å like og dele Minisalongen på Facebook! Det kommer flere overraskelser, og det ved hvert runde tall. Så nå går vi for 300 likes! <3

Gratulerer, og velkommen til Minisalongen:

 
og
 
 
Og en ekstra overraskelse går til:
 
 
Send meg fullt navn og adresse i innboksen på facebook, eller i mail,
så jeg får sendt dere gavekort :-)
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. gratulerer til vinnerene :D

    Liker du foresten statementsmykker og armbånd? da vil jeg invitere deg til å sjekke ut bloggen/facebooksiden min så du kan se hva jeg designer og lager :)
    http://ivett-design.blogspot.no/ eller https://www.facebook.com/IvettDesign

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...