mandag 20. mai 2013

Akrylnegler på neglebitere

Jeg vet akkurat hvordan det er å være neglebiter. Jeg har vært en ekstrembiter i alle år, inntil for et par år siden. Det er ikke morsomt å hele tiden føle at man må gjemme hendene sine, og er det noen som legger merke til hvordan negler og hender ser ut på andre, så er det oss neglebitere. Jeg er veldig glad for at jeg klarte å holde opp. Men lett var det ikke.

Siden neglebitere har en veldig liten negleplate, er det ikke mye å feste på. Da må man lage en større så akrylen får feste. På negler som bites vokser neglene mye raskere også, så man må regne med at man må etterfylle oftere enn vanlig.

Jeg har lagt neglene litt høyere enn vanlig for holdbarhetens skyld, og jeg har brukt rosa, hvit og klar støp. Neglebitere har gjerne litt tørr og sprukken hud rundt neglene og på neglebåndene, så masse god olje må til helt til slutt :-)
 
Prisen for neglestøp på neglebitere er kr. 500.
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her


LIK og DEL gjerne Minisalongen på facebook! Da blir jeg kjempeglad! :-)

Jeg ønsker alle en kjempefin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...