torsdag 4. juli 2013

Sommer! Flere nye gelelakkfarger!

Det er vanskelig å velge mellom 119 farger som er like vakre alle sammen. Det er også vanskelig å legge bort egen smak, og prøve å tenke seg til hva dere kunder vil ha :-)
Jeg prøver å velge farger som passer til enhver smak, anledning og alder.
 
Nå er det endelig sommer, og jeg vil tro at disse fargene vil fremheve brunfargen vi forhåpentligvis får litt av, samtidig som fargene har litt "fest" over seg. Det hører med på sene sommerkvelder!
 
Farge: "High Bridge". Lekker bringebærfarge med grove glitterbiter.
Kjempefin alene eller sammen med andre farger, enten på hele neglen eller bare på tippene.
 
Farge: "Tickle My Heart". Transparent beigebrun lakk som passer til absolutt alt. Litt "swung" er det over den også, selv om det er en naturfarge. Den er nemlig full av lekkert glitter!
 
Farge: "Jupiter Blue". Denne er så fin at jeg ikke kan se meg mett på den. En av mine yndlingsfarger. Super å kombinere med stilig negledekor og for eksempel hvitt, sølv eller gull!
 
 
Pris - Gelish/ iBD, 1 farge: 400 kr.
Pris - Gelish/ iBD, 2 farger: 450 kr.
(Inkluderer minimanikyr, = stell av neglebånd, form- og filing av neglene + fuktighetsgivende olje til slutt.)
 

Gelish/ iBD på føttene:
Pris - 1 farge: 500 kr.
Pris - 2 farger: 550 kr.

Holdbarhet: Minimum 3 uker (kommer an på hvor fort dine egne negler vokser)

Bestill time her eller gå direkte til online booking her
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!


 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...