onsdag 25. september 2013

Gelelakk: Hjerter og diamanter

Jeg syns det er ekstra moro når det kommer kunder som vil ha litt annet enn det klassiske, og spesielt når de har den lengden på sine egne negler som denne kunden har. Det er det ikke mange som har :-)

Her har jeg brukt gelelakk fra iBD, "Seashell Pink". Det er absolutt den mest populære fargen jeg har. Den passer til alt! Fra klassisk fransk med hvit tipp, og i kombinasjon med tøff pynt. Den er også fin til alle årstider siden den i utgangspunktet gir et veldig delikat og diskret inntrykk. Neglene ser friske og sunne ut med denne fargen.
To av neglene hadde knekt helt ned, så jeg har støpt to akrylnegler her. Kan du se hvilke av neglene det er? ;-)
Pynten er sorte nettinghjerter, og så har vi puttet på en "diamant" over hvert av hjertene.
 
 
Jeg bruker denne lampen fra Gelish, hvor lakken herder og blir helt hard og superholdbar. Det går mye raskere i en LED lampe som denne, og tiden det tar er kun 5 sekunder for basen, 20 sekunder for lakken, og 30 sekunder for topplakken.
På denne lille tiden får du negler som holder seg ripefrie og blanke i minimum 3 uker!
I love it!
 
Pris for disse neglene er kr. 550 inkludert pynt.
Inkluderer minimanikyr med stell av neglebånd, filing og forming av neglene, og fuktighetsgivende olje.
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...