fredag 18. oktober 2013

Forførende blikk med vippeextension

Det er gjerne øynene man legger merke til ved et menneske første gang, og jeg har fått flere tilbakemeldinger på fra kundene mine, om at de føler seg så flørtete :-) Det stemmer faktisk veldig bra, for man får et veldig intenst blikk med ekstra lengde og tykkelse på vippene.

Noe bildet under viser veldig godt synes jeg:

Jeg kom på at jeg skulle ha tatt bilde litt for sent, derfor har hun
plaster under øynene. Denne legger jeg på før jeg begynner, så ikke undervippene
skal lime seg sammen med overvippene. Men man ser god forskjell alikevel? :-)
 
På denne kunden har jeg brukt vipper med C-kurve (angir buen på vippene) og en lengde på 11 mm.
 
Pris for nytt sett med Faux Mink: Kr. 1250
Pris for nytt sett med silkevipper: Kr. 1100
Pris for fullt sett med syntetiske silkevipper: Kr. 950
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...