tirsdag 1. oktober 2013

Mine rosa oktobernegler 2013

Vi er inne i oktober, og Rosa sløyfe aksjonen.
Kreftforeningen gjør en suveren jobb, men man kan alltid bidra litt fra alle kanter. Til sammen blir det mer enn man tror. Kreft er også noe som har rammet mine nærmeste, så det gir en stor mening i å kunne være med å hjelpe litt.

Minisalongen er jo bitteliten, og består jo bare av meg, men jeg vil være med å gjøre NOE i hvertfall.

Så i hele oktober gir Minisalongen 50 kr fra hvert salg av gelenegler. Har du lyst på nye blanke gelenegler, så pass på å bestille denne måneden, for da er du med og støtter du også :-)

Geleneglene vil holde seg like fine hele måneden igjennom, for de varer nemlig i minimum 3 - 4 uker. Hvorfor ikke velge et rosa sløyfe tema på neglene? Så gjør du andre mer oppmerksomme også.

Her er mine rosa sløyfe negler denne måneden:

(Ikke så lett å ta bilde av sine egne negler, men det får duge)
 
På neglene mine har jeg brukt en rosa lakk fra Gelish, som er valgt ut til å være en av tre oktoberrosa farger i 2013. Nemlig "Go Girl".
Jeg har i tillegg brukt en kremhvit lakk fra iBD gel, derav navnet "Whipped Cream".
All pynten er håndmalt, for å gi det personlig preg. Inne i de hvite hjertene har jeg lagt litt sølvglitter. På toppen ligger den blanke forsegleren fra Gelish som gjør at neglene får den fine glasslooken. De er steinharde, og umulige å ripe opp. Så disse vil jeg ha like fine i hele oktober.
 
Pris fra kr. 450, avhengig av om du vil ha pynt på neglene.
 
Varighet: minimum 3 - 4 uker.
Inkluderer minimanikyr med stell av neglebånd, filing og forming av neglene, og fuktighetsgivende olje.
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...