søndag 13. oktober 2013

Nå tilbys også gelestøp!

Jeg har prioritert å støpe negler med akryl helt siden jeg gikk på Tone Lise i 2008, men siden det er så ulik smak om hva som er penest og hva som sitter lengst, har jeg bestemt meg for å tilby gelestøp i tillegg til de andre neglebehandlingene.

Så nå er det bare å velge hvilken type støp du ønsker - Gele eller akryl :-)

Gelenegler lager jeg som oftest på støpeform, men du kan selvfølgelig velge tipper også.
Alt herdes i LED lampe, og sitter like bra som akryl. Forskjellen er at gele er et mer fleksibelt produkt, så det føyer seg mer om du skulle få et slag, eller klemme neglene.
Gelesystemet er helt luktfritt.
 
Med gele så kan du:
* Forsterke dine egne negler
* Få lengden du ønsker med støpeform eller tipp
* Forlenge neglesengen
* Naturlig eller fransk look
* Dekorere og pynte i alle varianter og farger
* Bruke gelelakk (Gelish og iBD) på toppen
 
Pris for gelestøp:
Gelestøp naturlig: Kr. 600
Gelestøp fransk: Kr. 700
Gelestøp med forlengning av negleseng: 750
Gele - forsterkning av egne negler: Kr. 550
Gele - forsterkning av egne negler fransk: Kr. 650
Gele - etterfyll, 1 farge: Kr. 500
Gele - etterfyll, 2 farger: Kr. 550
Reparasjon pr. negl: Kr. 80
Fjerning av gele: Kr. 350
 
Prisene ligger ikke inne i bookingsystemet enda, men er rett rundt hjørnet.
 
Ønsker du å bestille gelenegler, klikk her .
Her finner du mailadresse og mitt telefonnummer som du kan sende bestillingen til.
 
 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...