torsdag 10. oktober 2013

Vinner av konkurransen!

Da har jeg trukket vinneren av ett sett med gelelakknegler :-)

For at det skulle være så rettferdig som mulig har jeg brukt en nummergenerator, fra random.org.
Her har jeg tellet meg nedover, hvor mange som har delt og kommentert, og trykket på "generate". Enkelt og greit :-)

 
 
Og vinneren ble:
 
Og når jeg teller meg nedover kommentarene, så er vinneren
Linda Salvesen!
 
Gratulerer, Linda!
Jeg gleder meg til å treffe deg, og gjøre deg neglefin! :-)
 
Send meg en mail, SMS eller registrer deg på min online booking for å finne en passende dag for negletimen din.
Online bookingen finner du HER
 
 
Tusen takk til alle som har vært med, likt og delt! :-)
 
Nå går vi for 700, dermed blir det en ny vinnersjanse. Jeg har ikke helt bestemt meg helt for hva premien skal være enda.
 
Hva ville du aller helst hatt som premie?
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...