søndag 10. november 2013

Mandagstilbud på vippeextension!

Jeg har fått en avbestilling i morgen, mandag 11. november, og har dermed litt ekstra tid.

Jeg slår like så godt til med å kjøre tilbud i hele morgen jeg! Ønsker du deg minkvipper, så er prisen på de i morgen kun kr. 750! Ordinær pris på minkvippene er kr. 1250.

 
 
I morgen har jeg 3 tidspunkt ledig for vippetilbudet, så førstemann til mølla:
 
Kl. 8.00, kl 11.00 og kl. 14.00
 
Ønsker du en av disse timene, eller tidspunkt i mellom kl slettene over, er raskeste måte å bestille på, å sende meg en SMS
tlf: 45 39 34 64, eller bestille på onlinebookingen, som du finner HER!
(Tilbudet gjelder kun nytt sett med vipper)
 
Velkommen til minisalongen! :-)
 
Ikke glem å være med på konkurransen om å vinne ett sett med gelelakk, mer om den finner du HER!
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...