fredag 1. november 2013

Vippeextension - NO mascara needed!

Bildet er tatt før jeg har gredd til vippene. Alle nye kunder får med kost,
så du kan holde vippene ryddige og fine etter søvn og dusj :-)
 
Jeg har fått det samme spørsmålet ca 1000 ganger -
"kan jeg bruke maskara når jeg har vippeextension?"
 
Og svaret på det er: Nei! Ikke bør du, og ikke trenger du! :-) Det er det som er så genialt med vippeextension!
 
Jeg forstår godt at dere spør, det gjorde jeg også første gangen jeg skulle ha vipper.
Det virker for bra til å være sant, at vi slipper den forferdelige maskaraen.. For den er jo det?
* Kjedelig å ta på
* klumper seg
* smitter av
* drysser etter kort stund
* sliter på vippene
* dyrt. ( må byttes ut ofte pga bakteriene som samler seg i beholderen.)
 
 
Med vippeextension ser det ut som om du har maskara på hele tiden, og det beste er at du slipper dryssingen og klumpene. Du slipper også jobbingen med å få av maskaraen igjen, noe som sliter på både vipper og huden rundt øynene.
Det eneste du trenger, er å etterfylle vippene ca hver 3-4 uke. Her har jeg tre ulike priser, så du ikke trenger å betale mer enn nødvendig. Trenger du bare å fylle på litt, så betaler du mindre også :-)
 
Velkommen til vippeextension hos meg!
 
Pris for nytt sett med Faux Mink: Kr. 1250
Pris for nytt sett med silkevipper: Kr. 1100
Pris for fullt sett med syntetiske silkevipper: KUN kr. 950
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
 
For bestilling av gavekort, klikk HER!
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...