mandag 28. oktober 2013

Vippeextension - er det for alle aldre?

Vippeextension er mer populært enn noen gang. Bare fra i fjor, var det en økning på hele 300 prosent på verdensbasis! Det er mye! "Alle" skal ha, og jeg er helt enig i at det er helt genialt og superlekkert! Jeg er helt avhengig av vippene mine selv. Spare tid om morgenen, slippe maskara og ikke minst, se fresh ut hele tiden.

Fast kunde - 40 år.
 
Vippeextension kan alle ha, uansett alder, det er det som er så fint.
Min yngste kunde er 16 år, og min eldste kunde er 69 år, og i tillegg til det, så har jeg kunder i alle aldre.
Så lenge man har noe vipper selv som jeg kan feste extension på, så kan alle få lange, tette og flotte vipper.
 
Er du en av de som har vært usikker på om du er "for voksen" til vippeextension, og lurt på om det kun er for de som er yngre, så er den myten avlivet her og nå :-)
 
Velkommen til vippeextension hos meg!
 
Pris for nytt sett med Faux Mink: Kr. 1250
Pris for nytt sett med silkevipper: Kr. 1100
Pris for fullt sett med syntetiske silkevipper: KUN kr. 950
 
Bestill time her eller gå direkte til online booking her
 
For bestilling av gavekort, klikk HER!
 
LIK og DEL gjerne Minisalongen på Facebook!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...